فروشگاه قالب و افزونه فارسی وردپرس ،‌قالب ایرانی وردپرس ، وردپرس فارسی ، افزونه فارسی وردپرس

نظرسنجی سایت

کیفیت قیمت و محصولات چطوریه؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 13818

ستاره دار کردن نتایج مطالب و ووکامرس در گوگل


ستاره دار کردن نتایج مطالب و ووکامرس در گوگل

ستاره دار کردن نتایج ووکامرس در گوگل ، نظرسنجی پیشرفته ووکامرس

ایجاد فرم نظرسنجی و امتیاز دهی محصولات ووکامرس YITH WooCommerce Advanced Reviews

افزونه YITH WooCommerce Advanced Reviews

با استفاده از افزونه نظرسنجی پیشرفته ووکامرس ، ستاره دار کردن نتایج ووکامرس، یک بخش مجزا برای این کار در فروشگاه و در کنار محصولات ایجاد خواهید کرد که در نوع خود بی‌نظیر است با استفاده از این امکان کاربران خواهند توانست در کنار نظرات خود به آن امتیاز دهند.این افزونه فارسی سازی شده که کار را برای شما بسیار راحت کرده است.

ابتدا افزونه نظرسنجی پیشرفته ووکامرس (ستاره دار کردن نتایج ووکامرس) را خریداری و دانلود کنید ، سپس آن را فعال کنید تا گزینه‌ای جدید با عنوان ( نظرسنجی پیشرفته ) در منوی yith plugin ظاهر شود امروز با این گزینه کارخواهیم داشت.

این افزونه همانند دیجی کالا موقعیتی را برای کاربر ایجاد میکند تا میزان رضایت از محصول دریافتی را با دیگران به اشتراک بگذارد

نظرات بخش مهمی از هر سایت فروشگاهی است. گرفتن نظرات از مشتریانی که از سایت شما محصول یا سرویس خریده‌اند ضروری است و موجب کسب امتیاز و اعتبار برای ادامه‌ی فعالیت شما می‌شود.

پلتفرم‌های موفق فروشگاهی مثل دیجی کالا،آمازون را ببینید که چقدر به بخش نظرات وب‌سایت خود اهمیت می‌دهند. دلیلش ساده است؛ هر نظری که توسط مشتری نوشته می‌شود کیفیت محصولات شمارا تضمین می‌کند. تأثیر این نظر به‌مراتب بیشتر از هر چیز دیگری است که خود فروشنده می‌گوید.

ستاره دار کردن نتایج ووکامرس در گوگل

بر اساس یافته‌های Internet Retailer، با اضافه کردن بخش نظرات به فروشگاه آنلاین خود می‌توانید نرخ تبدیل سایت را از ۱۴ تا ۷۶ درصد افزایش دهید. به‌علاوه، برخی مطالعات بازاریابی نشان داده که ۷۷ درصد مصرف‌کننده‌ها قبل از خرید، نظرات مربوط به آن محصول را می‌خوانند. پس همین الان افزونه ستاره دار کردن نتایج ووکامرس رو خرید و بر روی فروشگاه خودتون فعال کنید

مختصری درباره ستاره‌دار شدن مطالب در نتایج گوگل و تأثیر آن در سئوی

به‌یقین می‌توان گفت افزونه ستاره دار کردن نتایج ووکامرس هیچ تأثیری به‌صورت مستقیم در سئو سایت ندارد یعنی مطلب شما در نتایج چه ۵ ستاره و چه ۱ ستاره دیده شود برای گوگل فرقی ندارد ، فقط تأثیر زیادی در نظر کاربران داره برای مثال می‌توان گفت من اگه در گوگل به دنبال یک مطلب هستم و با سرچ چنین نتیجه را مشاهده خواهم کرد اینجاست که این ستاره‌ها در ذهن من تأثیر میزاره و نظر من رو به خودش جلب خواهد کرد و درنهایت وارد مطلب خواهم شد خب تنها من بلکه خیلی از افراد این‌گونه هستند این امر موجب بالا رفتن عیار مطلب نزد گوگل و تأثیر مثبت در سئو ی سایت خواهد شد.

 

 


مبلغ واقعی 57,368 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 54,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 554

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فارس ، اقلید ، خ امام ، اورژانس کامپیوتر

تمامی حقوق محصولات ، متون ، تصاویر محفوظ و مربوط به فروشگاه فایل وردپرس میباشد و کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما